عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

ماهیت واقعی امریکا این است آقای روحانی...

ما از سیاست سر در نمی آوریم ولی مرگ بر امریکا شعار همیشگی ماست...

هنوز خون شهیدانمان یادمان نرفته

آقای روحانی آقا مصطفی (احمدی روشن) یادت هست.

ما به شما و نظرتان احترام میگذاریم اما

این گرگ ها ؛ تشنه خون من و شما هستند

شما سیاسی باشید 

ولی بدانید ما هم مانند رهبرمان انقلابی هستیم

مرگ بر امریکا

[ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

  این عکس ها را در خاطرمان نگه می داریم و چهار سال دیگر که به دلیل گران شدن فلان چیز و مسائل فلان و ... این رئیس جمهور را نیز مورد هجمه قرار میدهند را می بینیم.و مطمئن باشید تاریخ تکرار خواهد شد.

 

ولی آنچه می ماند ایران ماست.ایرانی با رنگ و بوی عشق و ایمان و سرافرازی.

جشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهرانجشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهرانجشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهران

جشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهرانجشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهرانجشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهران

آقای روحانی این تصاویر را ببین.یک روزی اینگونه استقبال میکردن از او.

سفر رئیس جمهور به استان اصفهان - خرداد 1388

و حالا...

سفر رئیس جمهور به استان اصفهان - اردیبهشت 1392

آقای روحانی سرمایه تو خون شهداست پس بدان این سرمایه را چگونه خرج میکنی.و ما از امروز در کنارت هستیم و پشت انقلاب را خالی نخواهیم کرد.

و در این جا باید از زحمات آقای احمدی نژاد تشکر کرد و اشتباهاتشان را هم پذیرفت.


[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 حسن روحانی با کسب 18میلیون 613هزار 329 رأی اکثریت مطلق آرا را کسب و رئیس‌جمهور شد.

براساس نتيجه قطعي شمارش آراي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري حسن روحاني با 18 ميليون و 613 هزار و 329 راي از کل آرا ماخوذه در مرحله اول به عنوان رييس جمهور منتخب مردم براي 4 سال آينده انتخاب شد.
حسن روحاني متولد 21 آبان 1327 در سرخه شهرستان سمنان است. وي که در حال حاضر علاوه بر نمايندگي مردم تهران در مجلس خبرگان، رييس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام است، عضويت در مجمع تشخيص مصلحت نظام و شوراي عالي امنيت ملي را در کارنامه خود دارد.
روحاني، نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در دوره چهارم و دوره پنجم و دبير شوراي عالي امنيت ملي از سال 1368 تا 1384 بوده است.او در اين سمت، رئيس تيم هسته‌اي و مذاکره‌کننده ارشد ايران با سه کشور اروپايي آلمان، فرانسه و بريتانيا در مورد برنامه هسته‌اي ايران بود.
در 22 فروردين 92، حسن روحاني با شعار «دولت تدبير و اميد» براي انتخابات رياست جمهوري رسماً اعلام کانديداتوري کرد. وي در 17 ارديبهشت، با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، نام خود را براي رقابت 24 خرداد ثبت کرد.

پی نوشت: ماهم به نوبه خود به ایشان و همه ی ملت ایران تبریک می گوییم.

[ شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 وب سایت رسمی نظرسنجی انتخابات

برای نظر دادن کلیک کنید

ورود به سایت

خبرگزاری فارس: شعبانی: رئیس‎جمهوری همطراز با دهه چهارم انقلاب انتخاب کنیم

 

 

 

[ پنج شنبه 17 شهريور 1387برچسب:, ] [ ] [ ali ]

خبرگزاری فارس: زلزله 6.1 ریشتری در دشتی/ نیروگاه اتمی بوشهر در شرایط عادی

 

زلزله 6.1 ریشتری در دشتی/ نیروگاه اتمی بوشهر در شرایط عادی

ساعت 16:22:49 امروز زلزله‌ای به بزرگی 6.1 در مقیاس ریشتر بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر را لرزاند.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مرکز این زمین لرزه 6.1 ریشتری شهر کاکی در نزدیکی خورموج گزارش شده و زمین‌لرزه در عمق 12 کیلو‌متری زمین به وقوع پیوسته است.

بر اساس این گزارش به دلیل زمین لرزه نسبتا شدید کوه مند در اطراف کاکی ریزش شدید داشته و گرد و خاک زیادی در اطراف کوه دیده می‌شود.

زمین لرزه 6.1 ریشتری ظهر امروز چندین پس لرزه داشته اما تاکنون گزارشی از خسارات مالی و یا جانی آن تهیه نشده است.

گفتنی است چند روز پیش نیز زمین‌لرزه‎ای به بزرگی 4.2 ریشتر شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی در استان بوشهر را لرزانده بود.

نیروگاه اتمی بوشهر در شرایط عادی است

بر اساس گزارش خبرنگار فارس در بوشهر وضعیت نیروگاه اتمی بوشهر هم‌اکنون عادی است.

گفتنی است فاصله تقریبا صد کیلومتری میان کانون زلزله با نیروگاه اتمی بوشهر وجود داشته است.

[ سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

تیم مذاکره کننده ایرانی وارد آلماتی شد

تیم مذاکره کننده ایرانی به ریاست سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان برای شرکت در مذاکرات ایران و ۱+۵ لحظاتی پیش وارد آلماتی قزاقستان شد.

 

_____________________________________________________________________________________

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به آلماتی، تیم مذاکره کننده ایرانی با گروه 1+5 به ریاست سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان لحظاتی پیش وارد فرودگاه شهر آلماتی شد.

علی باقری معاون سیاست خارجی و امنیت بین‌الملل دبیر شورای عالی امنیت ملی، سید عباس عراقچی معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه، حمیدرضا عسگری مشاور وزیر امور خارجه و رسول موحدیان سفیر سابق ایران در لندن در ترکیب هیئت ایرانی همراه جلیلی حضور دارند.

قرار است هیئت‌های مذاکره کننده ایران و 1+5 روزهای جمعه و شنبه شانزدهم و هفدهم فروردین (5 و 5 آوریل) در آلماتی قزاقستان گردهم بیایند.

نتایج نشست کارشناسی و فنی که با حضور هیئت‌های کارشناسی ایران و 1+5 طی روزهای 28 و 29 اسفند ماه در شهر استانبول برگزار شد قرار است به نشست آلماتی 2 ارائه شود.

از سال 1387 تاکنون سه دور مذاکره بین ایران و گروه 1+5 در ژنو و دو دور در استانبول، یک دور در بغداد و یک دور در مسکو و یک دور هم در آلماتی قزاقستان برگزار شده است.

تیر ماه 1387، مهر ماه  1388، آذر ماه 1389 به ترتیب مذاکرات ژنو یک، دو و سه برگزار و استانبول بهمن 1389 و همچنین 26 فروردین ماه 1391 میزبان دور بعدی گفت‌وگوها بود. این مذاکرات سوم و چهارم خرداد در بغداد و 29 و 30 خرداد ماه در مسکو و هشتم و نهم اسفند 1391 در آلماتی برگزار شد.

[ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]
عسل بدیعی دار فانی را وداع گفت:
مراسم خاکسپاری بعد از تعطیلات

عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ایست قلبی در بیمارستان لقمان دار فانی را وداع گفت. این بازیگر جوان در زمان حیاتش اعضای بدنش را اهدا کرده بود.

 

______________________________________________________________________________

مهدی احمدی تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: متاسفانه عسل بدیعی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که بر اثر مسمومیت دارویی از روز گذشته در بیمارستان لقمان بستری شده بود، دقایقی پیش در بیمارستان لقمان به دلیل ایست قلبی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. 

وی در ادامه گفت: ایشان در زمان حیات‌شان اعضای بدنشان را اهدا کرده بودند که کارهای مربوط به اهدای اعضاء ایشان در حال انجام است. 

احمدی درباره مراسم خاکسپاری زنده‌یاد بدیعی گفت: هنوز مراسم خاکسپاری قطعی نیست اما احتمالا روز 15 فروردین‌ماه و پس از تعطیلات خواهد بود.

عسل بدیعی متولد سال 1356 در تهران بود و از سال 75 با بازی در «بودن یا نبودن» ساخته کیانوش عیاری فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. وی روز گذشته به دلیل مشکل تنفسی در بیمارستان لقمان بستری شده بود که دچار مرگ مغزی شد و دقایقی پیش، درگذشت. 

پی نوشت : ما هم به نوبه خود این ضایعه را به خانواده ایشان و اهل سینما تسلیت میگوییم و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان مسئلت داریم

روحش شاد و یادش گرامی

[ دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

خبرگزاری فارس: اقتصاد بدون نفت اولویت دولت آینده باشد/ ترویج تولید ملی سال۹۱ ریل‌گذاری شد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی‌در نخستین روز از سال ۱۳۹۲ در جمع گسترده و پرشور هزاران نفر از زائران و مجاوران  حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا سلام ا…  علیهما در سخنان بسیار مهمی‌به ارزیابی دستاوردها و پیشرفتهای زیربنایی بزرگ ملت ایران درسال ۱۳۹۱ برغم ایجاد موانع عملی و تبلیغات گسترده و پرحجم از جانب بدخواهان ملت پرداختند و ضمن بیان نکات اساسی در خصوص موضوع مذاکره با آمریکا، همچنین الزامات حماسه اقتصادی به ویژه لزوم رهائی از وابستگی به نفت و توجه جدی به سیاستهای کلان اقتصادی ، و اقدام هوشمندانه پیش از اجرای نقشه دشمن را تبیین کردند و در خصوص حماسه سیاسی نیز انتخابات ریاست جمهوری را مظهر آن دانستند و تاکید کردند، در انتخابات باید همه سلیقه‌ها و جریانهای سیاسی معتقد به نظام جمهوری اسلامی‌حضور داشته باشند و با عنایت پروردگار و همت ملت ایران ، مشارکت گسترده ای نیز تحقق یابد زیرا انتخابات ریاست جمهوری در همه مسائل اصلی کشور تاثیر گذار است.

ایشان در سخنی مبنی بر حمله رژیم صهیونیستی تصریح کردند : رژیم غاصب صهیونیستی در حد و اندازه ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به حساب بیاید . رهبر انقلاب اسلامی‌با اشاره به برخی تهدیدهای سردمداران رژیم صهیونیستی     مبنی بر حمله نظامی‌به ایران ، تاکید کردند : اگر غلطی از آنها سر بزند ، جمهوری اسلامی‌ایران ، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد .

 

[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 507
بازدید ماه : 4425
بازدید کل : 280327
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس